onsdag 28 januari 2009

Välkommen

Det går inte att hålla sig borta från bloggandet särskilt länge. Det rycker i fingrarna och jag vill bara tillbaka. Däremot går det inte att göra det på den gamla bloggen. Där har jag inget att göra och inte heller något att skriva om. Istället blir det en anonym variant.

Några av er kommer självklart att veta vem jag är men ni är utvalda personer. Personer som jag litar på. Små, små ledtrådar kommer lämnas lite varstans, oundvikligt att blogga utan att göra det, men jag vill fortfarande fortsätta vara anonym. Därför uppskattar jag att ni inte nämner mitt namn på ett publikt ställe.

Denna blogg kommer förmodligen ge mer reaktioner än den gamla. Jag kommer berätta om mitt liv och vad jag tycker om min omgivnings beteende. Jag kommer berätta om hur det är att vara ett genomsnitt och knappt ha en egen vilja.

Vi normala följer det onormala. Vill du hänga med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar