måndag 2 februari 2009

It is what it is

Döden är något jag tänkt på under den senaste tiden. Faktum är att jag tänkt rätt mycket på den. Inte för att jag är rädd för den utan för att.. jadu, varför har jag gjort det?

Jag är verkligen inte rädd för att dö men samtidigt är det inget som lockar.

Om jag mot förmodan skulle bli tvungen att välja ett sätt att dö på skulle det utan tvekan vara i sömnen. Att till exempel känna luften ta slut medan man stryps eller drunkar finns inte i min värld. Då skulle jag hellre slita av mig strupen.

Hur skulle du vilja dö?

:-)

2 kommentarer:

  1. Jag är nog inte rädd för att dö jag heller, men jag vill inte dö för det. Man känner sig inte redo, men det lär man väl inte göra när det väl kommer till kritan heller.

    Jag vet inte hur jag vill dö, men jag vet hur jag inte vill dö. Jag vill inte drunkna, och jag vill inte falla ner från något högt (skyskrapa, plan, luftballong etc...)

    SvaraRadera
  2. Hmm.. jag har inte tänkt så mycket på hur jag vill dö. Men det skulle nog vara i sömnen, om jag nu skulle vara tvungen att välja ett sätt.

    Jag vill inte dö än, det vet jag. Det är jag för ung för!

    SvaraRadera